miercuri, 4 iulie 2012

Cum sa spargi o parola de net/wireless

5 comentarii:

  1. Salut Cipi te rog ajutama am internet wirelees dar e slab in schimb intra retele cu semnal ff bun este una cu semnal 80% si nu ma pot conecta cere WPA2-PSK AM XP Poti sa ma ajuti am programul Teamviever te rog poate o rezolvam intra te rog pe mess cu ID baciu_viorel262002 Te astept multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. sal cipi ..pune un ,link valabil de download te rog! sau intra pe id meu iulian.ciufu

    RăspundețiȘtergere
  3. intru in programul beini 1.2.3 da nu imi vede placa wirless.
    ce trebui sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog frumos sa imi spui cum pot sparge o parola wpa ? contacteazapa pe facebook Pot Edy

      Ștergere
  4. sal vratilor va rog , de unde sa downladez Beni 1,2,3 ca nul gasesc ?

    VA ROG MULT

    RăspundețiȘtergere